torsdag 11 juni 2009

Moster Johannas student 20090609

Vilken fin tårta!
Jag blev trött och somnade hos moster Josefine...

Det skålades i rosa bubbel!

Middag hemma hos mormor och morfar!

Mormor och morfar har väldigt bra fönster hemma, där kan jag stå och dra i persiennbanden som jag vill!

Off and away you go!

Moster rockar loss på flaket!

Moster Johanna och Henrik.


Schysst pose moster!

Matilda, moster, Carro och Sarah
Söta moster Johanna...
Här är alla som var med, förutom mamma som tog kortet...

...som såg ut så här....


Han fick äran att hålla skylten...
Här är jag hos mormor. Gammelmorbror syns i bakgrunden.

Brillor och napp...

...och "Mattisborgen" Matilda...

...och mormor så klart...

...och även Alex...


"Storkusiner" Linus och Sarah var där...



Här smilar studentskan upp sig i ett typiskt Johanna-smile. ;)


Moster Josefine var självklart där och firade Johanna!
Skål moster!
Det ser ut som om moster försöker äta en blomma här :).

Alla hängde blommor och gosedjur och en och annan flaska runt halsen på henne!

Vi såg henne därinne, strax innan utspringet. Hon vinkade till oss!

Här sitter jag på morfars axlar. Jag var ganska så trött och även förkyld. Vi väntar på att moster Johanna ska springa ut.

Inga kommentarer: