söndag 7 juni 2009

Lite blandat från mobilen...

Mamma och jag sov över hos mormor och morfar för ett tag sen. Jag somnade vid frukosten i morfars knä.

Vilken knapp på tv'n (får jag inte röra)? Jag förstår inte alls vad du pratar om mamma!

Jag kan själv!
Titta lampan!





Jag försöker äta själv ibland men det går sådär.

Jag hjälper mamma i köket!



Duckface!Här är mamma, pappa och jag på väg till Oogly Boogly. Det var jättekul! Men man fick inte ta några bilder eller filma, tyvärr.

Bara söt...
Jag ÄLSKAR solglasögon!
Jag gillar att vara nakenfis! Här är bara rumpan bar!
På eftermiddagen följde pappa med. Här är jag i sandlådan.
Tut tut!
Vi stannade till i lekparken. Här kör jag lok!
Mormor tyckte att min vita solhatt såg lite tjejig ut så fick jag en ny av henne. Här är den. Jag och mamma ute och på en morgonpromenad.
Min andra solhatt blev för liten så då fick jag en ny av mamma. Här är jag och gungar på gården!
Jag i mina Converse (från mammas kompis Pernilla) och min solhatt från USA (från familjen Fait).

Jag diggar Kent!

Inga kommentarer: