fredag 9 januari 2009


Tröttisjag hos mysig Tobias.

Sofia vid tårtan.

Sarah vid tårtan.


Sarah bär in sin tårta.




Jag har kul hos storkusin Tobias!


Två sötnosar!

Sarah, Sofia (som pussar på mig) och jag.

Här öppnar hon mer paket och jag myser hos Sofia.

Vi var och grattade min storkusin Sarah som fyllde fem år! Här öppnar hon paket.
Mys med mamma.

Här är jag ute "i" första snön! Jag undrar lite vad det är för något.


Moster Josefine och gammelfarfar Janne.


Gammelfarfar (mammas farfar) fyllde 80 år. Då var vi och grattade honom så klart. Här är vi fyra generationer killar. Pappa, morfar, jag och gammelfarfar.



Här leker jag och Martin.


Här är jag hos Martins pappa Marco och mamma Barbara.


Min kompis Martin kom och hälsade på . Här är han med mamma.


Då passade vi på att prova min outfit inför Kanarieöarna!


Moster Josefine kom och hälsade på ! Det var roligt!

Nybadad kille!

Inga kommentarer: