fredag 24 oktober 2008




Jag lär mig äta själv. Gå sådär... Får inte i mig så mycket mat då, mamma måste hjälpa...




Det är lite jobbigt att träna... Måste vila lite också.







Och så kör vi igång den riktiga träningen! Upp på tå och sen upp på huvudet och utan händer som stöder!



Och så tränar vi lite igen! Först lite uppvärmning! Sträck upp benen och lyft upp överkroppen!



Visst är jag söt?






Full fart!




Spana in gullungen!





Gos med mamma i sängen!






Nej, sa jag ju!




Jag VILL INTE vara med på fler kort!






Tittut mamma!



Jag gör så här istället! Jag gillar att stå på tå och på huvudet!






Att krypa är lite tricky... jag försöker och försöker men når inte ända fram...






Pappa busar med mig!



Här är lite gos med pappa.



Jag passar bra i AIK jacka... Eller hur?



Visst är hösten härlig! Mamma säger att det är hennes favoritårstid!



Jag kan sitta upp i vagnen nu, nästan helt själv iallafall...




Mamma och jag tog en promenad i det sköna höstvädret.


Inga kommentarer: