söndag 2 augusti 2009

Mamma och jag hos mormor och morfar när pappa var på festival i Hultsfred (Sonisphere)

Lite trött...
På söndagen var vi i Stinsen och shoppade. Vi fikade lite också. Jag åt smaskiga plättar.

Mamma och mostrarna passade på att gå på bio och såg nya Harry Potterfilmen medans jag var hemma hos mormor och morfar.

Det var härligt att springa nakenrumpa!

På lördagen kom moster Josefine också. Vi lägger pussel.

Mamma lagar lunch till mig, snabbmakaroner och en prinskorv.

Vill ni lukta?
Och springa in igen om man vill....

Jag gillar att man kan springa runt ute hos morfar och mormor.

Moster Johanna och mormor, vad ni ser roade ut! ;)
Jag gillar mormors tomtar...


Helgen 17-18-19 juli var jag och mamma hemma hos mormor och morfar för pappa var på Sonispherefestival i Hultsfred. Mormor och morfar hade köpt en pool till mig! Kolla coola killen!

Inga kommentarer: