lördag 14 mars 2009

Glad kille!

Mamma och pappa älskar mina bissiga ben! Själv tar jag det med ro...


...två!!

Kolla in vad jag kan! Ett och....


Cool kille i keps 2.


Min Tintintofs!

Men det blev också lite tröttsamt... Jag somnade i pappas knä efter en flaska välling.
Vi var hos farmor och hälsade på , det var kul!

Hmmpff.. Släck ner!!!

Mamma busar med mig, har satt mina byxor på mitt huvud! Knasboll mamma!

Jag tar tvättinstruktionerna på allvar...
Hmmff...Ibland är balansen sisädår...
Jag tycker det är väldigt roligt att dricka själv.


Mormor, morfar och farmor var och hälsade på när det var alla hjärtans dag och jag var på strålande humör.


Vi var och hälsade på hos mammas kompis Linda med familj. Här är Wilmer, Alva, Linda och jag. Pappas huvud syns i bakgrunden. Självklart måste man ha AIK-kläder när man hälsar på i Solna...

Inga kommentarer: