onsdag 13 augusti 2008

Jag somnade hos mammas moster...

Födelsedagsbarnet Tobias.


Jag hänger hos mormors syster "Pippi"...

Mammas kusin Sofia smörjer in moster Josefines ben.

Mammas kusin Sarah smörjer in mammas ben.
Mammas kusin Sarah öppnar också paket, från mormor...

Jag diggar i moster Johannas knä.

Mammas kusiner Alex och Sarah.

Moster Josefine och mammas kusin Sofia.


Jag i moster Josefines knä.

Moster Johanna med mammas kusiner Sofia och Sarah.

Mammas kusiner Linus, Alex och Tobias.

Mormors bror Toivo var också med.

Jag i moster Josefines famn med mammas kusin Sofia i sin andra famn.

Fredagen den 8 augusti åkte mamma och jag till mammas moster och kusiner i Linköping för mammas kusin Tobias fyllde 11 år. Han fick ett XBOX 360 arcade som han blev jätteglad för!


Inga kommentarer: