torsdag 9 april 2009

Lucas fyller ett år! Hipp hipp hurra!

Det här fick jag av mamma och pappa: En låda som man lägger klossar i, ett tåg och en nalle puh bok med klippdockor och klistermärken.

Ååh, det var en sån där låda som man lägger olikformade klossar i! Jag lyckades få i den runda med en gång!


På tisdagen var min riktiga födelsedag! Då fick jag paket av mamma och pappa. här håller jag på att öppna ett!


På söndagen kom min kompis Casper med sin mamma Marie och lillebror Oscar som bara var tre veckor!

Jag ville hjälpa mamma att torka bordet, men det fick jag inte.

Rolig bild, eller hur?

Vilken fin tröja jag fick av moster Josefine och Patrik!

Här är alla presenter jag fick på lördagen!
Tack tack!

På söndagen var det nya tag igen, här testar jag gaffeln jag fick av mina storkusiner och gammelmoster.

Jag slocknade i pappas knä efter en lång dag av intensivt firande!

Jag hos faster Agneta och farbror Magnus bredvid.

Här är jag hos farmor!

Mamma, Duplo är himla gott!

Här leker jag med Duplo tillsammans med kusin Johan och storkusin Sofia.

Släkten Modén: morfar, jag, mormor, moster, moster, morbror, pappa och mamma.

Efter tårtan fick jag ta av mig kläderna, de blev visst lite smutsiga...:) Här sitter jag och käkar kaka hos moster och Patrik sitter bredvid.


Mmmm, jag fick äta tårta själv!

Hej tårtan!
Storkusin Sofia sitter bredvid mig.

Min andra tårta!

Min tårta!

Det här var precis vad jag hade önskat mig!

Åååh, vilka fina bilar!

Mmmmm, de här kakorna är mumsiga!

Presentpapper och påsar är himla intressant!

Gammelmorbror, moster, morbror, moster.

Mormor tar kort, kusin Amanda sitter framför henne, bakom står farbror Henrik, i soffan sitter gammelmorbror Toivo, moster Josefine med hennes Patrik och i fåtöljerna sitter moster Johanna och morfar.

Faster Eva med kusin Johan i knät och kusin Amanda bredvid.

Vilken spännande blinkande robot det var på det här paketet!

Mamma hjälper mig att öppna presenter!

Från vänster till höger: Farbror Henrik, Mamma, Kusin Amanda, Bakom henne gammelmoster Pippi, Faster Eva, Kusin Johan, Farmor Gun, Mormor Anneli och JAG i mitten!

Kolla in vad mycket presenter!
Mormor spanar in mitt presentbord!
Mina storkusiner Tobias, Linus, Sarah och Alex som göms bakom Sarah.

Här leker jag med storkusin Tobias på mitt rum.

Inga kommentarer: