onsdag 15 april 2009

Kul i lekparken!

Det finns en sk fågelgunga (liknas vid ett fågelbo) i lekparken. Den var bara ganska kul. Lite läskig.
Sötnos!

Det gäller att hålla tungan rätt i mun när man kör sådana här stora maskiner!

Det var ett tåg som man kunde köra. Det var roligt, det hade ratt och växelspak man kunde leka med. Tut tut!

Tittut mamma!

Jag nådde ända upp till den översta!

Dom här rullarna var väldigt "kuliga". Man kunde snurra på dom.

Jag tyckte det var kul att krypa omkring i lekparken, det var ett konstigt gummiunderlag så det var skönt att krypa på, inte så hårt. Mamma jagade mig.

Ååh, solen är stark! Ta kort någon gång då mamma!

Jag tycker att det är lite svårt att använda spaden på rätt sätt men jag försöker.

Vi var i lekparken igår mamma och jag. Pappa dök också upp sen! Då blev jag extra glad!
Här är vi i sandlådan. Vi gjorde en snäcka som var till moster Johannas ära (som ju kallas snäckan). :) Visst är den fin?

Inga kommentarer: